| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 9 月 1 日 星期五  |
 |
|
大日子..^^

|
|
今日開學la..有d唔係咁想...但係都要返><...今年又係同lp一齊座^^...之後就問lp攞左d hw黎抄...咁就做晒eng la...haha^^9點就落去hall...開學禮...好悶....估唔到校長佢竟然暗示我地唔好><..唉..好灰...10點幾就返上去...6層咁多,...好鬼累....之後就不停同敏.lp.ki.ta....佢地一齊傾計....好鬼開心a^^....打鐘就返課室...sir講一陣之後就自己time...12點幾就同c man一齊去library度幫手...wa...今年快左好多..唔洗30min就走得lu...返到home就煮野食...之後就用左一陣腦...點知整傷左個傷口...之後就play左一陣桌球....點知不停係度hand...lose左好多marks><...唉...慘..慘..慘..
p.s 今日都幾開心a^^
 |
|
刊登時間︰2006-09-01 05:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
« | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | ... | 83 | »
|