| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|


|
2006 年 12 月 28 日 星期四 |
|
Go School* 
|
今日同牙Ching ,. 牙Yan佢地Go School*
So Happy牙/\/\*
Go School啦啦隊呢*
去完就Buy food.,
呵呵*
Then,.就go home啦!?

([_`' ;痛苦◆*| ['
Ⅲ"無人比我更清楚"思念的滋味*_[]`'
*.. 我得到-過甚麼°*]'`*現在.。失去甚麼]]*﹍▃
""真心愛1個人*. ◆永遠覺得`"他是無法*代替×

-=≡─☆.想念一個人需要〝衝動〞的感覺。
思念一個人需要〝深刻〞的烙印。
接近一個人需要〝滿懷〞的誠意。
愛上一個人需要〝十足〞的勇氣。
唉!放棄一個人談何容易ㄚ。。!

|
|
刊登時間︰2006-12-28 11:43 AM
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 27 日 星期三 |
|
Phone/\/\* 
|
好開心牙/\/\*







Rainrow送

Manna送
Manna

好開心牙/\/\*

Chirsthy送

我姑姐送

|
|
刊登時間︰2006-12-27 11:49 AM
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
今日約左Manna.,Chirsthy.,Rainrow/\/\* 
|
今日好開心/\/\*
早上11點到就去左Manna home.,
去到就睇"花樣"><"
呵呵/\/\ 好好睇牙!
YOYO
eat下野,,玩下金la..
就3點30到.,就等左一陣就去lu
出左去就eating 玩下 ,. 睇下野/\/\*
Then去左某到KFC等佢地!!
等左一陣,.佢地仲未come><"
Then ., Chirsthy come左..,,
呵呵/\/\*
Rainrow .,come左lu.,
=.="
Then就去左唔知where eating..
唔唔/\/\
好好味牙!!
正牙><" then就去左影左一陣phone,.
影左2張..
呵呵*真係好牙..,,
then,.去左Buy Bag,.
Manna Buy左個同好黑人憎ga人一個Bag,.
不過D金黑人憎ga人要咩Bag都金黑人憎ga
呵呵/\/\*
Then就eat ice-cream <~好好味牙!!
我們就go home啦!?
今日真係好好開心牙/\/\*
PS"我忘記左你啦!!
但係就忘記唔到我們好好開心ga日子..
呵呵/\/\*
我同你一齊真係好開心,.
|
|
刊登時間︰2006-12-27 11:17 AM
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | »
|