SCRIPT LANGUAGE=JAVASCRIPT>


 
 
   牙SA 日 記 板*
                                   ×''★_初戀得一個*[/★'°
)▲×!*甜蜜記憶-`★
`'.便發覺要懂得擁抱明天°*..■
 
crazysa922

暱稱: 牙sa
性別: 女
國家: 香港
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌

唔知今日Why會無咩心情...
好野,,我返大陸lu ...
今日係Home過,,=]
又過一日,, =]
今日 =]


 

日誌分類

全部 (45)


訪客留言

最近三個月尚無任何留言
 


RSS Feed
2006 年 12 月 20 日  星期三

2006-12-20 驚訝

 

我金日go  School *

Tast><"

無咩野.,無la la有人電話"x"

=0="  o咀lo^^

呵呵!?死啦.,個個女仔

金日無la  la又諗到佢..>,<

唉.......

Tast完就go  home*

 

刊登時間︰2006-12-20 08:52 PM  

                                           [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



無咩野,, 愉快

 

 

刊登時間︰2006-12-20 07:37 PM  

                                           [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 12 月 19 日  星期二

8去左manna屋企* 開心

 

今日好開心呀*why??

就係考埋d幾日試就會放假啦*

呵呵....................@@

好開心呀##

加上前幾日同佢散左,都有d唔開心嫁,

但係我會用"阿sa大妙法"令到自己開心d

就係唔好諗咁多佢d野*過左去嫁野就比佢過去啦!!

諗咁多都冇用,d個方法真係好呵呵^^*

但係都係唔係咁開心,唉!!算啦當發左場夢.

初頭會認為佢係玩玩下當我水泡我都覺得

d段感情唔會長久,所以我拎得起放得低,

所以d幾日係屋企喊左陣之後就冇喊過啦~

呵呵................................@@

我真係好堅強呀!!阿sa*你好醒呀!!

我支持你!!

講返今日考完試就同mann放學同佢放學好開心呀!!

之後就埋左阿杏一齊上manna屋企睇野唔好諗住

係四仔呀!!其實係花樣少年少女,那套花樣真是很好看喔!!

之後阿杏走先~我就係manna屋企睇下野,玩下.......

我同朋友仔一齊真係好開心呀!!我估唔到你講要同我

永遠一齊的野,係假嫁~算啦!!我以經同佢散左,始終.........

都係朋友重要,我今日領悟到一d野,就係朋友重要個情人

仲有雖然我冇左佢有小小唔習慣,但係我現在會令自己好開心~

 

刊登時間︰2006-12-19 10:14 PM  

                                           [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]