今日好開心呀*why??
就係考埋d幾日試就會放假啦*
呵呵....................@@
好開心呀##
加上前幾日同佢散左,都有d唔開心嫁,
但係我會用"阿sa大妙法"令到自己開心d
就係唔好諗咁多佢d野*過左去嫁野就比佢過去啦!!
諗咁多都冇用,d個方法真係好呵呵^^*
但係都係唔係咁開心,唉!!算啦當發左場夢.
初頭會認為佢係玩玩下當我水泡我都覺得
d段感情唔會長久,所以我拎得起放得低,
所以d幾日係屋企喊左陣之後就冇喊過啦~
呵呵................................@@
我真係好堅強呀!!阿sa*你好醒呀!!
我支持你!!
講返今日考完試就同mann放學同佢放學好開心呀!!
之後就埋左阿杏一齊上manna屋企睇野唔好諗住
係四仔呀!!其實係花樣少年少女,那套花樣真是很好看喔!!
之後阿杏走先~我就係manna屋企睇下野,玩下.......
我同朋友仔一齊真係好開心呀!!我估唔到你講要同我
永遠一齊的野,係假嫁~算啦!!我以經同佢散左,始終.........
都係朋友重要,我今日領悟到一d野,就係朋友重要個情人
仲有雖然我冇左佢有小小唔習慣,但係我現在會令自己好開心~
|