|
|
| 無題 |
分類: 未分類 |
聽日就有默晝
不過我唔多在乎
都慣左唔合格xD
最多咪俾人罵lo-3-
呢排愛上左小說
狂睇小說中//////
打blog好似係工作
我唔想甘落去-3-
可能以後我會少d打
打太多野我好快冇野打啦xD
打機打機
睇小說睇小說''
哈哈'
886^___^''
|
| 發表時間:2007-11-25 10:29 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 重新做人 |
分類: 未分類 |
勁冇開左新ac..]
新開始xDDD
買點3用左唔少錢-3-
原來個名改得好係好好多ga>v<"
玩cd d女仔簡你多過其他人- -v
睇相啦-3- 
不過條庫d色好似怪怪地-3-
俾d 2見我啦xDD
|
| 發表時間:2007-11-24 10:04 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | »
|