|
|
| 更新 |
分類: 未分類 |
back music改左@@
但係因為個link0係大6'''
so可能你地會等一陣先聽到- -'
music可能有d out...
但我鍾2聽- -'
你地唔理得甘多-口-'
*衣家我冇甘勁lu- -'
只作懷念xD
|
| 發表時間:2007-11-19 10:25 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 部機壞左/口\'' |
分類: 未分類 |
放學返到屋企
如常甘開機玩....
點知load果時load得勁勁勁慢[
我都知唔對路啦- -
點知真係壞鬼左-口-'
我聽日放假
預左打足一日ga''
衣家咩都冇啦.../...\.... 心情唔令
唔打甘多...
886.........
(閱讀全文) |
| 發表時間:2007-11-19 07:21 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | »
|