慘.真系好慘.
中文差d合格架喇.算喇..T^T..無溫書都有咁既分...-V-" IS ENOUGH*不過我有溫詞解GA 佔1分
ONLY之瑪,,
THEN英文就吾得掂LA,,舊年D英文都還可以的..旦今次吾合格LA,,好灰AR,,無時間做,,又無溫VOCAB啵..
得5.5分渣VOCAB果到\"/都吾使重默啵,,幾正AR,,-V-!!
數學就差幾分合格啵..算1A..書又無溫V_V"本身以為合格GA..不過算LAV_V"其實個卷OK易GA..
不過我無溫書吾記得晒ONLY - -""VV
跟住中屎,,普普通通LA,,背中屎都EASY 易,,-3-'' 份卷易之瑪,, 69幾算系禁LA..HAHA
跟住就世屎,,呵呵..50幾分JAR,,低左D LOW -皿-無溫書..去左玩GAME+V+""HAHA
之後BIO T^T,,我覺得吾錯ga la phy chem之中...because phy chem都吾合格ar
=v="" bio差不多70;3; 算是禁啦...haha
估吾到連舊年成績差過我ge梁生都考得好過我bro..吾知系佢進步定我退步呢..
好彩估3成ja.下次仲可以努力ar ma.. 系米?可..系牙可..呀邊個邊個!!!!!
祝平安.
|