哈哈,,=]..
今日系陸運會既最後1日wor=].,happy 牙,,
之後果幾日就可以訓返舊本了,,
一開波,,同安滋+紙皮 talk 鬼故=] 仲有我小小既真人真事X[..,
TOO BAD=]..
跟住我就上佐去了,,我行牙行牙行牙就食LUNCH了,,
原先就諗住去麥當勞,,去到就坐,,X[ 個屎忽仔琛琛唔俾我坐T0T 好傷心,,
後尾,,我就去排隊幫埋牙專買1A,,好慘牙,,=] 無人理佢,,
我排排下隊就覺得麥當當唔飽又貴=] <---無神神覺得X{
我就同牙專去大家樂食了XDDD
好大兜牙,,=[ BAD,,,
食左仲有小小小小小=P
就走了,,去了HEART,HEART的家,,去埋個TOILET,,BT我唔想去人家TOILET的
BT 忍唔住\口/!! TOO BAD!!
去左正牙,,=]
跟住就返去,,白坐白坐咁..閉幕=]..
HAHA=] ,,,
就咁過佐1DAY =] 聽日吳知剪唔剪球髮= ="
好煩惱,,後尾長左好多X[
|