今日mus堂夾band,, 估吾到系我地表演先-口- 有d怯場,,因為冇心理準備- - 不過越唱越大聲;) 都幾好玩牙^v^ 呢次既表現都ok啦=] 不過都仲有改善既空間xD:> did書俾人借晒-v-連公共都冇t0t 好心粉姐早did講啦\口/ 不過食返did糖,,心情好返晒xp 返到hm之後sms!