終於考完試啦!!!!
好Happy!!開心!!
終於可以上網啦!!
返歸..首先開機!!
之後..上網!!!!
<花樣>拍續集!!太好啦!
<花樣>全體扮學生既人!!
蔡依林(jolin)&jolin隻狗&孫燕姿!
狗(Whoo Hoo)件狗衫係名牌!!真有$$$$!!!
飛輪海正在排舞!!!
好似班大睦人剛到H.K無野做个樣!!(講笑)