15/7
今日朝早起身....
覺得釘完隻耳仔超痛!!!!!
釘耳.......真係超痛!!!
跟著同呵媽落街...
行下..行下..入左間店仔到睇衫!!
1:xx出左新墟睇<哈利波特>!!
OK啦!!唔多好睇!一D都唔刺激!!!
跟著周圍行下!!食買嘢就返歸!!
放暑假真係好Q悶!!!!!!