Today一起身就覺得个頭好Q痛..
之後..就落左街睇醫生!!
講番琴日先啦!!
yesterday係母親節(Mother's Day)!!
我同細妹..mum..dad..同佢D同事去大澳食海鮮!!
好味道!!yummy!!^o^
至搞笑就係佢有个同事帶左隻''迷尼牧羊狗''去个到!!
隻狗比我玩到佢出曬汗!!
遲D post D相上尼啦!!!