今日係派卷日!!
派左卷啦!!有D失望添!!
不過..尼个係事實!!
都考左啦!!唔通時光倒留咩!!
放學返歸..當然係玩电腦時間啦!!!
睇下蔡依林(jolin)D嘢啦!!!
真係覺得佢好[勁]!!
可以一路跳舞..一路唱歌!!![勁]
我睇左D<地才>(jolin隻CD)
真係覺得佢好勁!!
得好小時間就可以練得好D舞步同D高難度嘅动作!!
兒家有D幾中2佢!ha!ha!