11/7
放暑假啦!!HAPPY!!!
今日派成績表.....
心情好緊張!!!
全級:127/200 全班:6/37
我差一名就入到C班!!
超唔底!!!!!!!!!!!!!!
放學之後..去左'高棋'屋企玩!!!
超開心!!!happy!!
P.S:'蔓'唔好唔開心呀!!差小小乍!! 下次比多D心機啦!!知無??