| 金day我好鬼死累,,,,yesta rday我好夜仙訓,,,,
12點幾仙屎去訓,,,,,好無奈=ˍ='''我7:15仙起身
宜家我好q煩呀!!好屎cold呀呀!!!
金日都冇咩,,,,係上到LaSt屎果堂,,,,,有d野喇
果個死7頭Kenny,,,佢條撚呀,,,日日係度煩住曬!
咁佢又話我係垃圾,,,,又叫我xx,,,無LaLa又話我老母
我更係好angry喇!!我好好ga la∼!
佢講咁奈野我都冇串番佢la!佢仲要嘈住曬wo!
我咪uSe一支塗改液正落佢個身lo...,,,佢又正番落我度!
咁我咪正多次!但我只係諗住正落佢ge手je,,,
點知佢又正我wo,,,,又high落我ge clother果度,,,
唉,,,,我呀媽一定罵死我同打7我ga,,,,,
我咪喊左出泥lo,,,,,果時我好僧佢!
我呀媽又吾聽我講gE,,,,上次xx華果單野我呀媽都....唉∼
番到唉,,,,,好煩呀呀呀!!!!!
泥呀ma呀father又煩我
Miss Linkin Park!!><
|