AND  WHEN I'M GONE.. JUST CARRY ON, DON'T   MOURN..JUST SMILE  BACK ..   

KNOW  U  WANNA  BE  TOGETHER  ''

I  WATCHED  YOU  DIE .. I  HEAR  YOU CRY  ..

creamliyan
暱稱: '' KKING
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
*
TODAY ''
70問*
....
BAD EVERYDAYY*
文章分類
全部 (73)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
KINGKING IS..!?
日誌統計
文章總數: 73
留言總數: 42
今日人氣: 1
累積人氣: 9868
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 

 BiTch  GIRL*

    GIVE  A  KISS TO MY BABY LINKIN PARK

  

                  金日我6:50仙起身,好鬼屎眼訓呀..係咁咳呀,,,,

          好辛苦呀>∼<呀呀呀.....上math屎我都好留心聽覺>v<

                  哈哈哈哈,Day1都幾開心呀,>︿<vvvvvvvvvvv

        上到(啤訓)堂ge時候,,,,都冇咩''''''我都好比心機//<

                         因我要學好d英文ma,,,,,,點知有人話我好(咩),,,好可憐

                   同埋(啤訓)佢又like   Linkin   Park呀ma∼∼∼∼

                      咁咪同佢講多d  lo∼∼∼唉!!好屎煩呀

         放學咁咪去等怡man,諗住同佢番屋企lo(等左15min)

          佢竟然同我講要去大中=ˍ=我同佢去左一陣

           我吾想再go,咁我咪番屋企仙∼∼∼∼∼

         悶屎我喇,咁咪玩左一陣電腦..我呀歌又番

        咁我咪睇電視lo,我個father又去睇new

         我又冇權=ˍ+唉∼∼∼∼∼∼好掛Linkin  Park!!

            好辛苦呀,,,,,,咳屎我喇∼∼                   

    

  

 I   WRITE   THE   DAIRY  TIME*︰2005-02-28 09:25 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]