金日我要test,,,,,好煩
吾想起身呀呀呀,,,我呀ma鬼咁早就叫我起身
金日測中史&英文,,,,,英文幾easy呀
但係中史我溫左好奈,,,好q多都吾識
都吾知係咪人出ge.我諗吾會pasS到
人地都吾洗測驗,,,我地就要,,低b ga!
唉,,,,12:30放school,,,番泥訓左一陣
呀歌屎左出去,,,,,到宜家都味番=ˍ=
好悶,,,,>3<頭仙我呀father又屈我
話我正佢d野,,,佢話有正咪有正lo
我可以點呀///我冇正咪ok lo,,,,,
我仙吾理佢,,,,,,我屋企人好鍾2屈人=ˍ=
聽日又可以睇LiNkiN PARK喇>V<''''
好loVe佢地>3<
<-----我ge Linkin Park dish