金day係屋企,,,,牙歌番左school
我聽日仙番,,,,,低bb'''''''SSss\\
kid左,,,,,我金daY都係11點幾wake
諗下諗下,,,d假期都冇曬喇\\////聽日....
我d工課都仲味做圓''/金night要do
都冇咩野'''''''又正左幾個圖圖>V<'''好好
日記都corr左好多野,,,見吾見到呢
好多圖圖都係我正ga<<<<好辛苦ga!
好多謝 彤,ka敏,外國果2個朋友
比意見我,,,等我可以正duck咁好好><
吾好copy呀,,next牙歌番左泥||||||\
又去左打波仔**我又可以play電腦,,,,
個傻婆潘彤send左個傻野比我'''笑
吾 想 番 好 q 煩,,,,,,

呢個圖圖都係我正ga,,,,,no copy呀呀呀!