針日系咩日子 .. 系YUMI生日哇>\/<*
琴日食完野同蛋糕 .. .走人NA" 返泥玩左陣電腦*
好玩'訓 針日無返教會..玩左陣電腦同PS2*
食埋野"``` POOH同YIN.MA.YA 去左飲茶 ..
我無AH*\/* 一陣大姑..2姑 伯刀應該泥*
好玩了"=]
PS.POOH針日走了..佢聽日生日`` 遲YUMI 一日=]
琴日POOH泥了"好好玩*
我地夜晚傾傾傾計..諗住睇日出*"
無NANA 咪返泥 .. 就去食野lu"
好好味同好好笑XD*
返到去比MAMA發現=[
好采大姑媽知左無話POOH"
甘諗住已經5點幾..日出仲未出!`
我地又訓左=3=' 唉.. 等左甘耐 "
無返柔道了=[ 玩電腦* 玩PS2*
而家系爸B FD家*同YUMI慶祝生日"
其實系聽日SIN .. POOH就後日..
POOH..YINLING..哥 YUMI 我'咪同爸B刀系到*
而家食野SINNN`=]'
PS,POOH聽日走了*"吾捨DK*V*"
琴日又玩PS2*一陣POOH泥住!`=]
但系星期日就走了=3= 吾知YUMI生日會去吾去*
爸又話太多人..成7個*!我地有
我同YIN LING有禮物比YUMI就要去了'
POOH又吾可吾去.. 哥又話系1家人
又話吾好甘多!`我..YIN同POOH吾去咪得LO!
煩滴..
PS,我講粗口而家..點算AH!!`我吾可以講咖.\/.!