唉 今日好灰 唔知做咩-.- 囧....(心諗: me傻左?_?) 跟住諗住洛街叫個m記食啦 叫走菜 冇走-.-黑仔.. 0k 到食晚飯 樣樣唔岩食 ...屌 生日先黎咁撚黑 0k me忍 到信長 打緊團啦 屌佢老味 死機!! 唉 0n9 唔撚忍 訓左lol