|
★今日我好忙 !
★當鋪頭突然勁多人 又當d人係唔會排隊而且又會係甘亂嗌既時候
我會即刻神經失常同勁火爆到想打你2拳甘制 !
今日就遇到2件我想打人既事-______-x
★第一件 做到好忙 手都冇停過 ! !
留意到有個呀伯大嗌話"我嗌左好多次要凍豆腐花啦 ! 你地冇人應我囉 ! "
喂 ! 大佬 ! 甘多人係度等又有甘多人係甘嗌 ! 聽唔到係咪好正常先 ?
★第二件 有個女人問我d豆腐花幾$呀
我就大聲甘同佢講啦 ! 佢竟然話聽唔到呀攞命 ! ! !
之後我又超級勁大聲甘嗌出去 佢笑笑口甘話我" 做咩嗌得甘大聲呀? "
喂小姐 係咪應該我問你 " 點解你聽唔到我把聲呀 ? 我已經唔係細聲嫁啦wo ! ! ?
★其實依度係hk唔係大陸呀 ! ! 要買野唔該排隊呀 ! ! ! ! !
同埋唔該唔好係最忙嗰時 唔停甘嗌入黎話想要咩 好冇 ?
我就係喊俾你地睇嫁啦 ( 噴 火 )
★落鋪頭的好處就係我終於都瘦得到 -,-
★落鋪頭的壞處就係我成日都遇到1 d低能人士問埋d低能問題 \口/
★好明顯係我係鋪頭發洩唔到先打上黎啦 ! ! ! ( 噴 火 )
|