`♣ 文字記載感情 無奈我已凋零
 
 
 

 
 
Name : Karman♥
Birthday : 05 . 29 . 1992
寵愛 ♥ Bunny King , Stitch
喜歡 ♥ Twins,敖犬@棒棒堂,野獸@超克7
 
★我不是你想像那麼勇敢,
      多想讓你保護能流淚一場。
 
★遺憾總是淡然出現,從不遠離。
 
★快樂不該變得像彩虹,
      都要讓大雨淋過,才短暫擁有。

 ★紀念日子
02 . 03 . 2010  龜龜  對不起
希望你在天國當個快樂的小天使
 
11 . 06 . 2010  婆婆  謝謝你18年對我的照顧
還有對不起  我一直都這麼任性
我承諾  此生我會堅強 生性

文章總數: 1045
留言總數: 383
今日人氣: 2
累積人氣: 19428

  

 

♥ 2010 年 8 月 11 日  星期三 ♥

 
   

★如果連外人都比家人更緊張我的感受

我會更加難過  一直在想我到底是你們的什麼 ?

★呆在店舖裡好無聊

給lkc說我不做事  我不是不願做

而是你們不讓我做 !

★這個家不是溫馨  很久以前就已經不是

 

 

♥ 2010 年 8 月 10 日  星期二 ♥

 
   

★wow依家我食野勁清淡呀

我要減肥我要減肥我要減肥我要減肥我要減肥 成功呀! ! 

★我就黎要買個大聲公放係鋪頭度嫁啦 !

★如果d人落單前講得清楚d  嗰程序會快d囉 ! !

★我想講  唔係所有野一嗌就會有  尤其係飲食業 ! ! ! ! !

台式飲品係要整嫁 ! 唔好係甘問我整好未  整好我自然會攞俾你 !

 

 

♥ 2010 年 8 月 9 日  星期一 ♥

 
   

★今日我好忙 !

★當鋪頭突然勁多人  又當d人係唔會排隊而且又會係甘亂嗌既時候

我會即刻神經失常同勁火爆到想打你2拳甘制 !

今日就遇到2件我想打人既事-______-x

★第一件  做到好忙  手都冇停過 ! !

留意到有個呀伯大嗌話"我嗌左好多次要凍豆腐花啦 ! 你地冇人應我囉 ! "

喂 ! 大佬 ! 甘多人係度等又有甘多人係甘嗌 ! 聽唔到係咪好正常先 ?

★第二件  有個女人問我d豆腐花幾$呀

我就大聲甘同佢講啦 !  佢竟然話聽唔到呀攞命 ! ! !

之後我又超級勁大聲甘嗌出去  佢笑笑口甘話我" 做咩嗌得甘大聲呀? "

喂小姐  係咪應該我問你 " 點解你聽唔到我把聲呀 ? 我已經唔係細聲嫁啦wo ! ! ?

★其實依度係hk唔係大陸呀 ! ! 要買野唔該排隊呀 ! ! ! ! !

同埋唔該唔好係最忙嗰時  唔停甘嗌入黎話想要咩  好冇 ?

我就係喊俾你地睇嫁啦 ( 噴 火 )

★落鋪頭的好處就係我終於都瘦得到 -,-

★落鋪頭的壞處就係我成日都遇到1 d低能人士問埋d低能問題 \口/

★好明顯係我係鋪頭發洩唔到先打上黎啦 ! ! ! ( 噴 火 )

 
 
« | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | ... | 349 | »