|
★10:30起身整野搵honey;之後1點去到毅進嗰邊攞籌
甘就用左半個鐘!個籌嗰時間係4:00-4:30
由去排隊攞籌到可以入到會場交表格俾錢就用左我6個鐘!!!-_-
攰到腳都冇力;都仲可以走去Mega Box行街真係好冇得頂xd
honey有你真好啊寶貝 thank you
10點幾到屋企;好攰!
但係當俾我發現又有火鳳凰睇既時候又有返精神lu
★我個胃口果然細左好多!真好
★當我向朋友再講起您;我發現自己已經唔再傷心
記起既都係興幸自己能夠識到您 以及愛過您
p.s 不管何時何地 寶貝 我記得您
|