|
7點起身去考試!好煩.快d完好冇
12點考完返屋企玩電腦
5點幾整野同阿囧出旺角join阿睿佢地
6點幾就食飯真係好早/_\又冇人同我share個2人餐/_\
唉/_\老實講;餐飯食得好唔開心/_\食完襯有時間訓左陣-.-
8點幾俾$走人;阿睿個fd同俊嵐走先
行朗豪坊*hey!阿睿;我懂你啊xdd
影貼紙相 好熱;好焗!影左2部機都唔靚/_\
朗豪坊d機好快!好似搵笨甘-,-
不過好開心 話過要去荃灣個間雪恥啊:p
同阿囧帶mon搭車;點解就黎行到去銅鑼灣都未到?-.-
好攰.12點返到屋企.沖涼玩電腦
我好愛你們啊 哈哈哈
|