`♣ 文字記載感情 無奈我已凋零
 
 
 

 
 
Name : Karman♥
Birthday : 05 . 29 . 1992
寵愛 ♥ Bunny King , Stitch
喜歡 ♥ Twins,敖犬@棒棒堂,野獸@超克7
 
★我不是你想像那麼勇敢,
      多想讓你保護能流淚一場。
 
★遺憾總是淡然出現,從不遠離。
 
★快樂不該變得像彩虹,
      都要讓大雨淋過,才短暫擁有。

 ★紀念日子
02 . 03 . 2010  龜龜  對不起
希望你在天國當個快樂的小天使
 
11 . 06 . 2010  婆婆  謝謝你18年對我的照顧
還有對不起  我一直都這麼任性
我承諾  此生我會堅強 生性

文章總數: 1045
留言總數: 383
今日人氣: 0
累積人氣: 19426

  

 

♥ 2009 年 12 月 27 日  星期日 ♥

 
   

好後悔沒有去citywalk2看棒棒堂啊/__\

所以  我決定倒數那晚一定要去apm/上水!!!

一定不可以讓自己後悔2次!!!\口/

但是如果那天不能出門的話  我一定會哭得很慘/__\

 

 

♥ 2009 年 12 月 26 日  星期六 ♥

 
   

Boxing Day;D

講起上黎;我琴晚收到既禮物真係好古怪-__-v

應該話佢本來係適合1 d跳舞既人用至係-v-

琴晚4點先訓..今日2點幾至起身...

食d野之後就落街剪頭髮:)

落到去話要等3個人-v-所以走左去yes!先=]

捧捧堂做封面:D但點解4R相冇佢地/口\

結果都係等左2個鐘先有得剪-__-

yoyoyo!近乎齊陰真係好!!

聽日去唔去荃灣見捧捧堂好呢?@@

 

 

♥ 2009 年 12 月 25 日  星期五 ♥

 
   

聖 誕 快 樂 ! *V*

11點俾人嘈醒左-v-睇多啦a夢大電影:)

5點幾整野出荃灣搵honey買禮物之後拎k房

8點幾先齊人-v-5女2男-____-(不分前後次序)

女: 我  honey  芹芹  曉紅  瑞萍

男: 郭志  許哲霖

唱歌唱到high哂;食buffet食到狼甘搶xd

好癲;不過真係好好玩:D

10:30離開greenbox;去左海旁hea

狂影相xdd之後大家搵車返屋企

我搵媽媽一齊走;12點返到屋企*

p.s  有你們真好:>感謝你們帶了一個愉快的聖誕節給我:D

 
 
« | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | ... | 349 | »