`♣ 文字記載感情 無奈我已凋零
 
 
 

 
 
Name : Karman♥
Birthday : 05 . 29 . 1992
寵愛 ♥ Bunny King , Stitch
喜歡 ♥ Twins,敖犬@棒棒堂,野獸@超克7
 
★我不是你想像那麼勇敢,
      多想讓你保護能流淚一場。
 
★遺憾總是淡然出現,從不遠離。
 
★快樂不該變得像彩虹,
      都要讓大雨淋過,才短暫擁有。

 ★紀念日子
02 . 03 . 2010  龜龜  對不起
希望你在天國當個快樂的小天使
 
11 . 06 . 2010  婆婆  謝謝你18年對我的照顧
還有對不起  我一直都這麼任性
我承諾  此生我會堅強 生性

文章總數: 1045
留言總數: 383
今日人氣: 30
累積人氣: 19400

  

 

♥ 2009 年 8 月 18 日  星期二 ♥

 
   

晚晚甘痛法;我點訓得著?/__\

leungkacgun又有得去camp囉!!離譜\口/

11點幾起身;整野陪honey剪頭髮再去荃灣

本來話唱k;不過落到荃灣已經就快2點...

又行街-__-其實我好想買野-____-

食左藥都冇效/_\條脊椎骨好痛!!!

去影貼紙相:D點解每次影都好似打仗甘?xd

7點幾去搭車之後再去波仔買飯食

未知的明天總讓我徬徨  誰給我力量

********************************************************

咩都係我唔好!!!我都好掛住你!!!

我都好想同你出去!但屋企唔俾甘我有咩辦法?!

甘我只有依個辦法;你唔想你發脾氣我都唔想

 

 

♥ 2009 年 8 月 17 日  星期一 ♥

 
   

琴晚4點幾先訓;因為脊椎骨整到我好痛

點解每次親戚到都搞成甘/_\?

今日同媽媽去荃灣行街;去英皇面試...

搵間影印鋪都行甘遠;離哂譜!!!

好攰!!!-_____-

夜晚又出去食飯;勁想嘔;冇哂胃口

脊椎骨晚晚甘整痛我;好辛苦!!!

點解會甘/___\

 

 

♥ 2009 年 8 月 16 日  星期日 ♥

 
   

為台灣祈禱/_\

 
 
« | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200 | 201 | ... | 349 | »