|
晚晚甘痛法;我點訓得著?/__\
leungkacgun又有得去camp囉!!離譜\口/
11點幾起身;整野陪honey剪頭髮再去荃灣
本來話唱k;不過落到荃灣已經就快2點...
又行街-__-其實我好想買野-____-
食左藥都冇效/_\條脊椎骨好痛!!!
去影貼紙相:D點解每次影都好似打仗甘?xd
7點幾去搭車之後再去波仔買飯食
未知的明天總讓我徬徨 誰給我力量
********************************************************
咩都係我唔好!!!我都好掛住你!!!
我都好想同你出去!但屋企唔俾甘我有咩辦法?!
甘我只有依個辦法;你唔想你發脾氣我都唔想
|