|
琴晚同honey傾電話傾到2點幾先收線訓教:p
7點幾俾人整醒左;不過又訓返-_-
12點起身;睇電視+食左小小野
1點幾同屋企人飲茶:)
4點幾返屋企用電腦+睇電視:)
哈哈哈!27,29/5俾人book哂啦:D
希望今年生日係開開心心甘過莓/v\
♥最後17歲生日倒數-最後03日*V*
*******************************************************
leung ka chun!你講野好冇大冇細wo!\口/
我就黎想拎把刀砍x死你!!!\口/
你前世係咪食x大?!把口甘x衰既\口/
我睇幾時有人拎住把刀砍你一舊二舊^__^
|