|
7:50起身整野返學補課
做reading同listening
做listening做到釣魚-__-
聽完去左library;同寶珠傾左陣:)
係個位度訓著左-_-v之後俾班f.3嘈醒左.口.
等到12:30同牙包閃人x)
去左萬寧睇下"我的美麗日記"既野:)
行左好耐都諗唔到食咩;去買波仔食算-3-
1:30返到屋企;食野+用電腦+做eng pass paper-___-v
點解會忙成甘-_-?搵人救下我啦喂-口-
5:30補習;好眼訓*7:30補完;煮飯!
睇電視>食飯>沖涼>用電腦!
依家係夜晚12點;聽到有人係對面樓好大聲爆粗-_-
|