|
踏入5月啦終於!!:D
10點幾起身;睇電視+食野
11點幾補習-listening
算唔錯;]我唔似準考生咩?-_-
補到2點幾;好攰!用電腦>食野
睇電視;條腰好痛!!!/口\
baby小蕃;thankyou<3
************************************************
我係唔中意昆蟲;但我覺得冇必要殺死佢地/_\
捉住佢地;之後放返佢地;甘樣唔得咩?/_\
************************************************
其實有d野我可以做得好好!
唔好成日係唔係都批評我;okay?!
|