|
10點幾起身;訓唔返-3-
係床度hea左成個鐘-____-
sorry;健/_\
12點幾整野同屋企人去飲茶
食完行supermarket;4點幾返屋企;]
溫左陣econ;5點幾補習:(
econ就殺左我!問黎聽去都唔明/__\
我真係好蠢呀救命-________-
補到10點;得返3份1命-____-
牙sir竟然俾左張timetable我
爆哂甘制-,-真攞命!!!
食飯補充生命力!*口*
睇電視>沖涼>用電腦!
終於睇哂惡作劇2吻啦-v-
好似中意左鄭元暢同林依晨添xdd
過埋今晚;我既日子會好難過-,-
點解你心情唔好就咩都唔肯同我講?/____\
|