`♣ 文字記載感情 無奈我已凋零
 
 
 

 
 
Name : Karman♥
Birthday : 05 . 29 . 1992
寵愛 ♥ Bunny King , Stitch
喜歡 ♥ Twins,敖犬@棒棒堂,野獸@超克7
 
★我不是你想像那麼勇敢,
      多想讓你保護能流淚一場。
 
★遺憾總是淡然出現,從不遠離。
 
★快樂不該變得像彩虹,
      都要讓大雨淋過,才短暫擁有。

 ★紀念日子
02 . 03 . 2010  龜龜  對不起
希望你在天國當個快樂的小天使
 
11 . 06 . 2010  婆婆  謝謝你18年對我的照顧
還有對不起  我一直都這麼任性
我承諾  此生我會堅強 生性

文章總數: 1045
留言總數: 383
今日人氣: 41
累積人氣: 19322

  

 

♥ 2009 年 4 月 6 日  星期一 ♥

 
   

10點幾起身;訓唔返-3-

係床度hea左成個鐘-____-

sorry;健/_\

12點幾整野同屋企人去飲茶

食完行supermarket;4點幾返屋企;]

溫左陣econ;5點幾補習:(

econ就殺左我!問黎聽去都唔明/__\

我真係好蠢呀救命-________-

補到10點;得返3份1命-____-

牙sir竟然俾左張timetable我

爆哂甘制-,-真攞命!!!

食飯補充生命力!*口*

睇電視>沖涼>用電腦!

終於睇哂惡作劇2吻啦-v-

好似中意左鄭元暢同林依晨添xdd

過埋今晚;我既日子會好難過-,-

點解你心情唔好就咩都唔肯同我講?/____\

 

 

♥ 2009 年 4 月 5 日  星期日 ♥

 
   

11點起醒左;hea-_-

一唔返學我就連溫書既動力都冇埋/_\

到會考個時點算好?_?

隻左眼好痛呀救命/口\

當所有事情都超出我想像  我已經想放棄/_\

 

 

♥ 2009 年 4 月 4 日  星期六 ♥

 
   

親愛的  生日快樂

首先  祝你十八歲生日快樂  要永遠快樂

另外的是  很抱歉  不能陪你渡過生日

*****************************************************

琴晚成2點起先訓;今朝10點幾就起身-____-

睇電視>食野=]2點幾出葵芳

行左陣頂唔貴去左"好好粥麵"食野:)

d野幾好食;但服務好似幾亂-_-

2個人就食左54元;太誇張啦-3-

想買好多野但唔夠錢/_\夠錢又俾人阻止-_-"

邊有人生日會唔想要禮物嫁-.-?

6點幾搭車返屋企;好眼訓

睇電視>沖涼>10點幾先食飯>用電腦-v-

在你眼中  我必定是一個橫蠻無理的人  對吧?/_\

 
 
« | 228 | 229 | 230 | 231 | 232 | 233 | 234 | 235 | 236 | 237 | ... | 349 | »