|
11點幾起身;睇電視>食野`
1點幾開始做maths;做到我頭痛呀救命!
飯都唔記得食-_-好多唔識;點解我會甘笨/_\
7點幾煮飯>睇電視>用電腦*
1年5個月快樂!!:D
*************************************************************************************
雖然係xg打過一次...
但諗諗下都覺得要係blog度打多次先夠好-v-
上個2個星期派左準考證 證明HKCEE好快殺到
3.25 WP&BC 香港道教聯合會圓玄學院第一中學
4.21 GEOGRAPHY ( PAPERS 1 & 2 ) 中華傅道會安柱中學
4.24 CHINESE (PAPERS 1 & 2 ) 東華三院伍若瑜夫人記念中學
4.25 CHINESE ( PAPERS 3 & 5 ) 東華三院伍若瑜夫人記念中學
4.27 MATHEMATICS ( PAPERS 1 & 2 ) 香港道教聯合會圓玄學院第一中學
4.29 ECONOMICS ( PAPERS 1 & 2 ) 裘錦秋中學 ( 葵涌 )
5.08 ENGLISH ( PAPERS 1A & 1B ) 東華三院伍若瑜夫人記念中學
5.09 ENGLISH ( LISTENING ) 東華三院伍若瑜夫人記念中學
5.25 CHINESE ( SPEAKING ) 中華基督教會燕京書院
6.17 ENGLISH ( SPEAKING ) 中華傳道會李賢堯記念中學
邊個同我一樣 留comment吧!thanks
|