`♣ 文字記載感情 無奈我已凋零
 
 
 

 
 
Name : Karman♥
Birthday : 05 . 29 . 1992
寵愛 ♥ Bunny King , Stitch
喜歡 ♥ Twins,敖犬@棒棒堂,野獸@超克7
 
★我不是你想像那麼勇敢,
      多想讓你保護能流淚一場。
 
★遺憾總是淡然出現,從不遠離。
 
★快樂不該變得像彩虹,
      都要讓大雨淋過,才短暫擁有。

 ★紀念日子
02 . 03 . 2010  龜龜  對不起
希望你在天國當個快樂的小天使
 
11 . 06 . 2010  婆婆  謝謝你18年對我的照顧
還有對不起  我一直都這麼任性
我承諾  此生我會堅強 生性

 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

 

文章總數: 1045
留言總數: 383
今日人氣: 21
累積人氣: 19302

  

 

♥ 2009 年 3 月 2 日  星期一 ♥

 
   

7:40起身;冇返學xd

皮膚敏感+肚痛*

食完早餐同藥就繼續訓

12點幾起身;同屋企人落去飲茶=]

he`好爽!xD

返屋企一陣;就落學校搵牙包;]

等左好耐-_-沖入學校搵佢

見到d sir/miss避黎避去;好似做賊甘-,-

走黎走去一身汗/_\最後叫hin幫我拎

拎完返屋企;去補習

8點返屋企!

我努力把說話說成你想聽的

 

 

♥ 2009 年 3 月 1 日  星期日 ♥

 
   

10點幾起身;執野去補習

遲到-3-我返半條人命/_\

突然間feel到有d野頂住我個胃

想嘔又嘔唔出;好辛苦!

休息時間即刻衝去買野食

但食左唔夠5mins就嘔返哂d野出黎

浪費哂我d錢之餘仲搞到我甘辛苦\口/

2點補完就返屋企lu...

好攰`

 

 

♥ 2009 年 2 月 28 日  星期六 ♥

 
   

10點半起身;一起身就嘔`個胃抽搐甘?_?

個肚痛到我喊左好耐`11點幾媽媽帶我去睇醫生

行路要搵野扶;個肚痛得好厲害/_\

行2步都見頭暈咩事?口?

肺活量小左?!/_\行快幾步都狂喘氣

返屋企食飯食藥>訓教

5點幾醒左食藥>睇電視

皮膚敏感痕死我;覺得自己好似斑點人/_\

成身都一點點紅色斑點*

點解會病開有條路/_\?

症狀:皮膚敏感+肚痌+感冒+肚痛+作嘔+易頭暈

**************************************************************

p.s  為左方便一點;所以我把8時之後既事跟上面分開了=)

本來只係手臂同大臂位敏感;點知到左9點幾竟然漫延到臉頰/口\

媽媽返黎就帶我去醫院睇醫生`

醫生要我打抗敏感針/_\

返到屋企食藥

剛剛以為自己復活了!可是現在我又嘔了/_\

 
 
« | 240 | 241 | 242 | 243 | 244 | 245 | 246 | 247 | 248 | 249 | ... | 349 | »