|
10點半起身;一起身就嘔`個胃抽搐甘?_?
個肚痛到我喊左好耐`11點幾媽媽帶我去睇醫生
行路要搵野扶;個肚痛得好厲害/_\
行2步都見頭暈咩事?口?
肺活量小左?!/_\行快幾步都狂喘氣
返屋企食飯食藥>訓教
5點幾醒左食藥>睇電視
皮膚敏感痕死我;覺得自己好似斑點人/_\
成身都一點點紅色斑點*
點解會病開有條路/_\?
症狀:皮膚敏感+肚痌+感冒+肚痛+作嘔+易頭暈
**************************************************************
p.s 為左方便一點;所以我把8時之後既事跟上面分開了=)
本來只係手臂同大臂位敏感;點知到左9點幾竟然漫延到臉頰/口\
媽媽返黎就帶我去醫院睇醫生`
醫生要我打抗敏感針/_\
返到屋企食藥
剛剛以為自己復活了!可是現在我又嘔了/_\
|