|
8點幾隻左耳好痛;痛醒左我:(
痛到9點幾話俾媽媽聽
10點半醒左;11點落去睇醫生
我真係有鼻敏感?!@@
11:35先行去學校既家長日
同facila傾左一陣去見maymay
好彩maymay冇同我媽媽講我有渴睡症-__-
叫我俾d心機=]我到時實返黎探請你食飯嫁;D
拎完書去補習;遲左9個字;呀sir以為我潛左水xd
哈哈!如果我真係潛左水就唔會聽電話啦XDD
訓左陣;補到我得返半條命:(
補完陪呀sir去m記買lunch
其實我只係為左Cinnamoroll-v-
之後打俾fd;打多n次都冇人聽;炆!\口/
返屋企食lunch>食藥>沖涼>玩電腦
夜晚8點幾坐左3張sofa度訓到12點幾先食飯
食埋藥再訓過-w-
|