`♣ 文字記載感情 無奈我已凋零
 
 
 

 
 
Name : Karman♥
Birthday : 05 . 29 . 1992
寵愛 ♥ Bunny King , Stitch
喜歡 ♥ Twins,敖犬@棒棒堂,野獸@超克7
 
★我不是你想像那麼勇敢,
      多想讓你保護能流淚一場。
 
★遺憾總是淡然出現,從不遠離。
 
★快樂不該變得像彩虹,
      都要讓大雨淋過,才短暫擁有。

 ★紀念日子
02 . 03 . 2010  龜龜  對不起
希望你在天國當個快樂的小天使
 
11 . 06 . 2010  婆婆  謝謝你18年對我的照顧
還有對不起  我一直都這麼任性
我承諾  此生我會堅強 生性

文章總數: 1045
留言總數: 383
今日人氣: 42
累積人氣: 19323

  

 

♥ 2009 年 2 月 1 日  星期日 ♥

 
   

sea韻;happy birthday!!:D

點解晚晚都成2點幾3點成訓得著-______-?

12點幾起身`睇唔到"交響情人夢";心情唔多好-3-

1點幾開始整野出去搵fd*

但掛住睇電視整到差唔多3點先出到去-3-

i'm so sorry /____\

陪佢買佢家姐份生日禮物=]

嘩!俾你發現左我好多秘密tim!!!xd

行左去玩具反斗城;講真我真係我買嗰個氣球-v-

即使要我唔搭得車;行返去都覺得幾值得-v-

行返去城市中心個時見到壽星女wo*V*

say個hi;sorry;冇買生日禮物"

打左kin一下;sorry;慣左見到你想打你xD

買埋野食俾細佬就走;7點幾返到屋企`

p.s 我有著你  任何地方都有力氣  你令我任何事都撐得起;D

 

 

♥ 2009 年 1 月 31 日  星期六 ♥

 
   

琴晚又唔知發咩神經成3點幾先訓得著-3-

今日12點幾又被媽媽炒醒-______-

食野>睇電視>用電腦;)

孤星淚好似愈黎愈唔好睇?_?

p.s  聽日可能會同♥有個約會x)

 

 

♥ 2009 年 1 月 30 日  星期五 ♥

 
   

琴晚訓唔著;半夜2點幾搵小蕃傾電話xD

傾左成個鐘;唔係好滿足xd成3點幾先訓

1點被媽媽炒起身;其實我仲好眼訓-3-

食野>睇電視>做geog d筆記

太眼訓再訓過xd

6點幾起身;睇電視>食飯

用電腦;睇"奸人堅":)

***************************************************

哈哈哈!原來我星期三先返學*V*

開心死我;甘我就唔洗甘趕做功課啦;p

 
 
« | 249 | 250 | 251 | 252 | 253 | 254 | 255 | 256 | 257 | 258 | ... | 349 | »