|
sea韻;happy birthday!!:D
點解晚晚都成2點幾3點成訓得著-______-?
12點幾起身`睇唔到"交響情人夢";心情唔多好-3-
1點幾開始整野出去搵fd*
但掛住睇電視整到差唔多3點先出到去-3-
i'm so sorry /____\
陪佢買佢家姐份生日禮物=]
嘩!俾你發現左我好多秘密tim!!!xd
行左去玩具反斗城;講真我真係我買嗰個氣球-v-
即使要我唔搭得車;行返去都覺得幾值得-v-
行返去城市中心個時見到壽星女wo*V*
say個hi;sorry;冇買生日禮物"
打左kin一下;sorry;慣左見到你想打你xD
買埋野食俾細佬就走;7點幾返到屋企`
p.s 我有著你 任何地方都有力氣 你令我任何事都撐得起;D
|