|
16/01/2009
tzeyan*happy birthday!!!:D
7:32幾身;整野返學
gepg-miss去左帶隊;唔洗上=]
econ-做pass paper;不過我冇帶-3-
maths-聽書
eng-做reading
lunch-陪曉紅出去買外賣;等我發脾氣-口-
ree-默書;做做下工作紙訓著左-,-
wp-聽書
班主任堂-發緊夢甘;唔記得做過d咩-___-
放學-練左陣歌
同媽媽去石商買野食x)
食野>睇電視>沖涼;玩電腦:)
聽日可能同媽媽落荃灣掃貨xD
p.s 能傷我最深的人 偏得我心
|