|
25/12/2008
Merry Christmas!!:D
12點幾起身`發左2個夢-v-
所有辛苦野一次過湧埋黎/___\
冇啦啦又頭痛!脊椎骨搞到我好痛!
我唔想留係屋企!唔想俾人諷刺.\/.
我唔想會考甘快黎!唔想做pass paper/___\
******************************************************
即使你地既目的係想我好;但由頭到尾都冇理過我感受!
你地一切都想自作主張!想唔由得我作主!
你......可唔可以答我;我究竟係咩身份?!
|