|
22/12/2008
sport day-1*
6:50起身;整野同媽媽出口門=]
搭巴士落葵芳;再轉地鐵去青衣`
哈*差d搭錯車;依次我醒左xd
由8:30-4:00;仲未計遲放時間;
係個運動場度一路坐就一路凍>/\<
等放lunch好似等放學甘耐呀陰公-____-
個左lunch;任sir嗌我同honey跑4x400:(
見最後一年應承左;係草地凍左成個鐘先跑:(
跑完我對腳冇哂力;好暈@口@我知我跑得好慢-3-
唔該哂tzeyan同芹芹扶一扶我:)
如果唔係我真係驚我冇力趺左落地下-___-"
坐左陣先有返力行`好攰;好凍去換返長褲`
好攰;終於等到放學;行左陣青衣城:D
6:00搭小巴返屋企`謝<3
返到去一陣就落海霸食飯`
9點幾返屋企;睇電視;沖涼訓教!
|