|
15/12/2008
琴晚3點幾先訓得返;女人病真攞命-_____-x
7:40起身;同honey返學=]
如果唔係有甘多test;我都唔會返.3.
wp-死哂;做完先覺得好多野冇打:(
chin-對SBA d分;做練習`
maths:變左做eng;轉堂做星期四-/\-
eng:progress test`第一part放棄了-/\-
抄抄下notes訓著左;辛苦死`
lunch:去左稻香買飯盒;胃口大開!:D
econ:好攰;又輸左俾睡魔啦:(
pe-;太辛苦了!真係頂唔順!走去sick room整暖水袋;]
放學:唔洗補eng課;同honey走;]
honey成日踢爆我d"不能說的秘密"^____^
p.s 你為我好我看得到 我會比你更珍惜自己!:]
|