«‹ June 2026 ›»SMTWTFS123456789101112131415161718192021222324252627282930
yuyuzoe ngarman kaman2xxx shysiucatb BABY_000 kickhopper lingloveling rain2929 kwaichi1992 kin321 loveting2008 kaXman 顯示全部(26)
文章總數: 1045 留言總數: 383 今日人氣: 38 累積人氣: 19319
♥ 2008 年 11 月 19 日 星期三 ♥
19/11/2008 7:25起身;好累唔想返:( 整野同honey返學=] mr.chan唔係男人黎嫁!打女人.\/. 文書我好悶;好想訓-3- lunch同牙包食m記;我食得好快:) 放學去補領圖書證;我個銀包d縫隙好空虛-v- p.s 聽日去荃灣;後日去op啦<3
19/11/2008
7:25起身;好累唔想返:(
整野同honey返學=]
mr.chan唔係男人黎嫁!打女人.\/.
文書我好悶;好想訓-3-
lunch同牙包食m記;我食得好快:)
放學去補領圖書證;我個銀包d縫隙好空虛-v-
p.s 聽日去荃灣;後日去op啦<3
♥ 2008 年 11 月 18 日 星期二 ♥
18/11/2008 7點起身;整野同honey返學=] 又要集隊;sorry honey/__\ 5d1既表演好好睇;笑死x) 琴晚失眠;好累;sorry mr.鍾:( lunch同honey買波仔返屋企食=] 成日都發呆;好想喊+訓* 放學同honey行左陣就返屋企lu=] p.s 其實一早就估到;唔應該俾太大祈望......
18/11/2008
7點起身;整野同honey返學=]
又要集隊;sorry honey/__\
5d1既表演好好睇;笑死x)
琴晚失眠;好累;sorry mr.鍾:(
lunch同honey買波仔返屋企食=]
成日都發呆;好想喊+訓*
放學同honey行左陣就返屋企lu=]
p.s 其實一早就估到;唔應該俾太大祈望......
♥ 2008 年 11 月 17 日 星期一 ♥
17/11/2008 哈`星期5去海洋公園啦<3 但邊個陪我玩呀/___\? 仲記得上年去迪士尼係勁開心; 勁多fd見住我發癲都冇投訴;謝=) 但今年呢?點算呀?/\?
17/11/2008
哈`星期5去海洋公園啦<3
但邊個陪我玩呀/___\?
仲記得上年去迪士尼係勁開心;
勁多fd見住我發癲都冇投訴;謝=)
但今年呢?點算呀?/\?