|
30/09/2008
7:20起身`同honey返學=]
好熱但要集隊-33-好攰呀!
又好眼訓啦;;殺左我吧啦!-,-
次次見到你甘串;我想車把你好耐啦-33-
lunch唔開心`好想喊t0t
宏少話我個咀識唔講野既話會好似扁咀甘-v-
仲話我甘樣可能係因為我成日拓頭xd
放學同瑞萍傾計等曉紅放=]
5點幾就返屋企lu
p.s 曉紅;瑞萍*sorry/_____\
************************************************
講真我想問;點解你可以甘忍心掉低我2次?
哈`如果俾著係我掉低你會點呢?v?
我諗你一定衝埋黎打我幾廿野先肯會舒服d-,-
我唔了解你唔可以確定*但依你性格可能會甘-v-
p.s ♥你能回來我身邊嗎,我很需要你tvt
|