|
27/08/2009
7:15幾身;整野*計錯左時間;係屋企hea-v-
8:20落金花7仔搵honey;曉紅;瑞萍;芹芹=]
搭35A去旺角雅蘭中心聽講座*:)
行左好多樓梯`又熱;又焗`-3-
原來真係好多黎聽!聽講係全港性黎*0*
9:51 d工作人員叫我地11點先再返黎`好似爆哂*3*
去左朗豪坊行=]諗住會有野行`點知好多間都未開/3\
我30mins以上既時間都俾哂瑞萍`好耐呀-v-
之後去返中心度聽講座`佢派個本野好多hard sales-v-
一開始聽maths都幾好嫁;不過聽中文就差d悶到訓著-w-
同瑞萍都有同感xd就係一樣覺得前面個女仔好煩-_____-
一路聽;個肚就一路係甘叫;好想去食野呀- -"
聽到11點去大家樂一路食lunch;一路等曉紅=]
之後一齊食完又去朗豪坊行`我係白痴xd
買左份野俾細佬做生日禮物=]
突然見到巨大Mario同Micky Mouse*V*
即刻衝過去同佢地影相`姐妹們;你們超可愛呢<3
去無印買糖食`好多人;俾錢都差d俾人迫死-.-
3點曉紅同瑞萍走先`我同honey去旺中繼續行*
隻腳好痛呀-3-我想買野但又睇唔岩:(
最終冇收穫:(4點就搭車返石籬lu=]
架車冇位坐`總知唔上啦`企足全程:(
係石商買埋yes就返屋企lu=]
**************************************************
今日係我地分手1個月啦/___\
搭車經過你屋企`唔開心嫁係但忍住唔喊/v\
知道你唔會睇我blog所以先有話敢說/v\
或者我係你心中連dd好感都已經冇哂...?*/___\
p.s 為何分開一個月 如像孤島給隔離
|