`♣ 文字記載感情 無奈我已凋零
 
 
 

 
 
Name : Karman♥
Birthday : 05 . 29 . 1992
寵愛 ♥ Bunny King , Stitch
喜歡 ♥ Twins,敖犬@棒棒堂,野獸@超克7
 
★我不是你想像那麼勇敢,
      多想讓你保護能流淚一場。
 
★遺憾總是淡然出現,從不遠離。
 
★快樂不該變得像彩虹,
      都要讓大雨淋過,才短暫擁有。

 ★紀念日子
02 . 03 . 2010  龜龜  對不起
希望你在天國當個快樂的小天使
 
11 . 06 . 2010  婆婆  謝謝你18年對我的照顧
還有對不起  我一直都這麼任性
我承諾  此生我會堅強 生性

文章總數: 1045
留言總數: 383
今日人氣: 18
累積人氣: 19444

  

 

♥ 2008 年 9 月 28 日  星期日 ♥

 
   

28/09/2008

我 家 的 梁 小 朋 友*
生 日 快 樂!!
希望你中意我份禮物啦:D

11點幾起身`好攰-33-

睇電視>玩電腦>做功課-v-

落海霸食飯`=]

10點幾返屋企lu=]

p.s  -♥有再多的牽掛都已沒有權利表達

 

 

♥ 2008 年 9 月 27 日  星期六 ♥

 
   

27/08/2009

7:15幾身;整野*計錯左時間;係屋企hea-v-

8:20落金花7仔搵honey;曉紅;瑞萍;芹芹=]

搭35A去旺角雅蘭中心聽講座*:)

行左好多樓梯`又熱;又焗`-3-

原來真係好多黎聽!聽講係全港性黎*0*

9:51 d工作人員叫我地11點先再返黎`好似爆哂*3*

去左朗豪坊行=]諗住會有野行`點知好多間都未開/3\

我30mins以上既時間都俾哂瑞萍`好耐呀-v-

之後去返中心度聽講座`佢派個本野好多hard sales-v-

一開始聽maths都幾好嫁;不過聽中文就差d悶到訓著-w-

同瑞萍都有同感xd就係一樣覺得前面個女仔好煩-_____-

一路聽;個肚就一路係甘叫;好想去食野呀- -"

聽到11點去大家樂一路食lunch;一路等曉紅=]

之後一齊食完又去朗豪坊行`我係白痴xd

買左份野俾細佬做生日禮物=]

突然見到巨大Mario同Micky Mouse*V*

即刻衝過去同佢地影相`姐妹們;你們超可愛呢<3

去無印買糖食`好多人;俾錢都差d俾人迫死-.-

3點曉紅同瑞萍走先`我同honey去旺中繼續行*

隻腳好痛呀-3-我想買野但又睇唔岩:(

最終冇收穫:(4點就搭車返石籬lu=]

架車冇位坐`總知唔上啦`企足全程:(

係石商買埋yes就返屋企lu=]

**************************************************

今日係我地分手1個月啦/___\

搭車經過你屋企`唔開心嫁係但忍住唔喊/v\

知道你唔會睇我blog所以先有話敢說/v\

或者我係你心中連dd好感都已經冇哂...?*/___\

p.s  為何分開一個月  如像孤島給隔離

 

 

♥ 2008 年 9 月 26 日  星期五 ♥

 
   

26/08/2008

7:20幾身`整野同honey返學=]

好攰`整天都在發呆-3-

文書堂`我好想發脾氣;成身好熱-3-

做咩熄mon?!以為我睇你緊部電腦?!-3-

放學去買野食;好肚餓-,-

返到屋企攰得好緊要`即刻訓得著xd

 
 
« | 281 | 282 | 283 | 284 | 285 | 286 | 287 | 288 | 289 | 290 | ... | 349 | »