«‹ June 2026 ›»SMTWTFS123456789101112131415161718192021222324252627282930
elsawu520 LOVELYGIRL12 kaman2xxx yuyuzoe loveyee1314 Lovelybobo kwaichi1992 pooh520 jackyyan shysiucatb kaXman ha1212 顯示全部(26)
文章總數: 1045 留言總數: 383 今日人氣: 9 累積人氣: 19342
♥ 2008 年 9 月 22 日 星期一 ♥
22/9/2008 牙琦*生日快樂!!=D 7:10幾身;;整野同honey返學=] 唔開心`又諗返起琴日啦/___\ 成日都好眼訓`好鬼攰/33\ lunch同小蕃食<3 p.s 嘩!終於用到qooza啦-3-
22/9/2008
牙琦*生日快樂!!=D
7:10幾身;;整野同honey返學=]
唔開心`又諗返起琴日啦/___\
成日都好眼訓`好鬼攰/33\
lunch同小蕃食<3
p.s 嘩!終於用到qooza啦-3-
♥ 2008 年 9 月 21 日 星期日 ♥
21/09/2008 10點起身;;整野;;媽媽陪我出西9聽講座` 見到deep*口*講真;見到佢真係好開心=D 好辛苦先聽完個講座;以為deep會送我嫁... 點知佢話我聽點行就算啦...唉/___\ 但其實都冇用啦;我本身已經係個路痴-3- 而且我d理解能力同埋記憶力由細到都差到離哂大輔-3- 自己d問題真係多到一纙纙啦-_____-" 得返自己一個係個度迷失個一陣`一路亂行; 結果都係打俾媽媽問佢點行/__\ 行行下見到maymay`仲見到deep呀@口@ 不過唔知點解maymay要我離埋去避開佢?/__\ 終於行到去西9啦/v\打俾小蕃睇佢係邊... 點解冇人聽嫁*口*行左陣再打;都係冇人聽:( 再行啦`收到deep既sms...差d係條街喊左出黎... 依一刻我知道我地連朋友都可能做唔到* 即使迷路了;你都再不會在我身邊保護我/_______\ 小蕃打黎話唔出`我真係嬲嫁!等你個電話;我hea左個幾鐘呀`-口- 我就搭車返葵涌`諗住小蕃屋企不過架車唔順路;唔去啦" 忍左好耐啦;;終於係架車度喊左出黎/____\ 去鍋貼買野食去曉紅屋企坐`6點就走lu=] 返屋企訓左陣`煮飯;沖涼` 係房聽歌冇端端喊左出黎!仲喊左40mins-_______-" hehe`原來我喊緊個陣冇人會走黎搞我;嘈我嫁*w* 成晚都唔開心`總係覺得你今日對我做既一切係一種報復" p.s ♥;街上有太多愛侶;我隻身壹人也未免太累*'
21/09/2008
10點起身;;整野;;媽媽陪我出西9聽講座`
見到deep*口*講真;見到佢真係好開心=D
好辛苦先聽完個講座;以為deep會送我嫁...
點知佢話我聽點行就算啦...唉/___\
但其實都冇用啦;我本身已經係個路痴-3-
而且我d理解能力同埋記憶力由細到都差到離哂大輔-3-
自己d問題真係多到一纙纙啦-_____-"
得返自己一個係個度迷失個一陣`一路亂行;
結果都係打俾媽媽問佢點行/__\
行行下見到maymay`仲見到deep呀@口@
不過唔知點解maymay要我離埋去避開佢?/__\
終於行到去西9啦/v\打俾小蕃睇佢係邊...
點解冇人聽嫁*口*行左陣再打;都係冇人聽:(
再行啦`收到deep既sms...差d係條街喊左出黎...
依一刻我知道我地連朋友都可能做唔到*
即使迷路了;你都再不會在我身邊保護我/_______\
小蕃打黎話唔出`我真係嬲嫁!等你個電話;我hea左個幾鐘呀`-口-
我就搭車返葵涌`諗住小蕃屋企不過架車唔順路;唔去啦"
忍左好耐啦;;終於係架車度喊左出黎/____\
去鍋貼買野食去曉紅屋企坐`6點就走lu=]
返屋企訓左陣`煮飯;沖涼`
係房聽歌冇端端喊左出黎!仲喊左40mins-_______-"
hehe`原來我喊緊個陣冇人會走黎搞我;嘈我嫁*w*
成晚都唔開心`總係覺得你今日對我做既一切係一種報復"
p.s ♥;街上有太多愛侶;我隻身壹人也未免太累*'
♥ 2008 年 9 月 16 日 星期二 ♥
16/09/2008 琴晚3點起先訓得著-33-7點就起到身` 有d偑服自己`xd整野同honey返學=] 集隊熱死甘制-,-議論文未做都唔知點算-w- zoe囡囡拎冰月餅俾我食;但唔知點解好似?v? anyway;真係好好食呀:D maths愈聽愈眼訓;一話休息就訓左著lu-33- lunch同曉紅;宏少食`一路食;一路笑xD 周圍的朋友都紛紛拍拖了`突然變得寂寞tim!xd p.s ;♥可否牽著我的手;死也絕對不會放手?!v3v
16/09/2008
琴晚3點起先訓得著-33-7點就起到身`
有d偑服自己`xd整野同honey返學=]
集隊熱死甘制-,-議論文未做都唔知點算-w-
zoe囡囡拎冰月餅俾我食;但唔知點解好似?v?
anyway;真係好好食呀:D
maths愈聽愈眼訓;一話休息就訓左著lu-33-
lunch同曉紅;宏少食`一路食;一路笑xD
周圍的朋友都紛紛拍拖了`突然變得寂寞tim!xd
p.s ;♥可否牽著我的手;死也絕對不會放手?!v3v