`♣ 文字記載感情 無奈我已凋零
 
 
 

 
 
Name : Karman♥
Birthday : 05 . 29 . 1992
寵愛 ♥ Bunny King , Stitch
喜歡 ♥ Twins,敖犬@棒棒堂,野獸@超克7
 
★我不是你想像那麼勇敢,
      多想讓你保護能流淚一場。
 
★遺憾總是淡然出現,從不遠離。
 
★快樂不該變得像彩虹,
      都要讓大雨淋過,才短暫擁有。

 ★紀念日子
02 . 03 . 2010  龜龜  對不起
希望你在天國當個快樂的小天使
 
11 . 06 . 2010  婆婆  謝謝你18年對我的照顧
還有對不起  我一直都這麼任性
我承諾  此生我會堅強 生性

 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

 

文章總數: 1045
留言總數: 383
今日人氣: 16
累積人氣: 19349

  

 

♥ 2008 年 8 月 13 日  星期三 ♥

 
   

4/8/2008
我都係貪依個blog冇咩人睇先敢打d野上黎=v=
如果唔係一早俾人轟炸死啦- -"哈哈哈-_-

5/8/2008
還記得嗎?當時我和您真的很浪漫*v*

6/8/2008
其實我好享受+珍惜同您傾電話既時間嫁:)
有數至不盡既話題嘛;嘻<3

7/8/2008
其實你什麼都亳不知情`
竟然俾我見到您...

9/8/2008
喊左好多次;不過講你聽;你都唔會信`
我承認我好自私;唔好掉低我一個`
枕頭既一大角濕哂-________
-

11/8/2008
哈哈`究竟我做緊咩!?=__=

12/8/2008
喉嚨痛;是發燒嗎?:>

13/8/2008
唉`喉嚨依然仲痛/33\
囍愛普茸菊花茶*<3

 

 

♥ 2008 年 8 月 2 日  星期六 ♥

 
   

2/8/2008

10點起身`打俾妹妹佢地=]

整野`12點同細佬;媽媽出門口`

去葵芳地鐵站搵妹妹;妹夫;deep;嘉嘉等人去動漫節

本來仲有曉紅同宏少嫁...可惜因時間問題唔可以一齊去

去到同其他人分開哂"我唔應該搵媽媽陪我搵...

搵天下個隊尾搵到我發哂脾氣!掛左2次隊low

最後選擇唔排啦`買唔到poster同做會員啦

去搵妹妹`deep黎搵我`周圍行`謝deep送既史迪仔/v\

行行行`行到累`買到新玩具-荷蘭豆

去食野`4點10妹妹佢地打黎話佢要走`唔捨得

過左陣`曉紅打黎話佢地到左`但我就黎要走

愈行愈多人`迫死仲見到明星tim

行多陣就走去影cosplay lu`=)

之後貪玩去天星碼頭搭船`甘大個女都係第二次搭

搭去尖沙咀`去搵車搭`搭無冷氣巴士-w-

返到石梨;去酒樓食晚飯:)

細佬個fd超好笑*9點起返屋企lu;)

好攰`但唔知點解成4點先訓得到-3-

*****************************************************

其實我好想買野`但你地唔明我苦心/v\

 

 

♥ 2008 年 7 月 31 日  星期四 ♥

 
   

31/7/2008

妖!咩都煩`連日期都唔知點*唔去啦.\/.

咩都唔去啦`係屋企hea算數low- -"

真係xyzxyzxyzxyzxyzxyz!.\/.(已略一大堆粗口x100)

**********************************************

唔洗理我上邊打既野`我係低能白痴b!.v.

其實我好想發脾氣!連d眼淚都已經唔受控制流哂出黎!

老朋友`我好掛住你地`雖然你地只係動物;)

仲記得自己細個個時一唔開心就會望下你地:)

 
 
« | 288 | 289 | 290 | 291 | 292 | 293 | 294 | 295 | 296 | 297 | ... | 349 | »