|
4/8/2008
我都係貪依個blog冇咩人睇先敢打d野上黎=v=
如果唔係一早俾人轟炸死啦- -"哈哈哈-_-
5/8/2008
還記得嗎?當時我和您真的很浪漫*v*
6/8/2008
其實我好享受+珍惜同您傾電話既時間嫁:)
有數至不盡既話題嘛;嘻<3
7/8/2008
其實你什麼都亳不知情`
竟然俾我見到您...
9/8/2008
喊左好多次;不過講你聽;你都唔會信`
我承認我好自私;唔好掉低我一個`
枕頭既一大角濕哂-________-
11/8/2008
哈哈`究竟我做緊咩!?=__=
12/8/2008
喉嚨痛;是發燒嗎?:>
13/8/2008
唉`喉嚨依然仲痛/33\
囍愛普茸菊花茶*<3
|