|
27/05/2008
媽媽擔心唔想我返學;;不過我都係返左-3-
同honey返學*=]見到我唔洗呆哂wo`-v-
小息都唔敢周圍行...-w-
放學deep陪我去耀記食野...之後返屋企=]
有時候,不是朋友不在乎你`而是你把朋友看得太重了`
尚餘02天`xpp
26/05/2008
朝早發左個美夢...甜到爆*
係張床度傻笑左15mins*-v-
落去集隊個時整親隻腳`痛死!-/\-
唔敢周圍行-3-媽媽晚上陪我去睇醫生*謝!=)
媽媽`都是你最好`不會離開我只有你!/v\
尚餘03天`xpp
|