|
19/05/2008
同honey返學=]
學校都冇咩發生啦*
放學唔舒服...但deep已經走左...
去搵鍾sir補數...補到頭暈t3t
但佢一路講笑...輕鬆好多!=)
而且我中意佢係甘嗌我做囡!xpp
補到6點半..返屋企`=]
煮飯+沖涼+食飯+玩電腦+訓覺*=)
18/05/2008
8點幾起身...食野+玩電腦=)
10點打俾deep;;整野出tw*
周圍行`終於買到傑哥哥份禮物啦-w-
同媽媽;;deep搭冇冷氣巴士去旺金買ndsl既野=]
好耐冇坐過冇冷氣巴士啦`感覺唔錯xdd
像粉盒一樣的黑色ndsl終於買齊哂野啦!-w-
去左西九行陣...4點幾就搭車返屋企lu*=]
返到去即刻玩ndsl`hehehehe!!!xDDDD
|