`♣ 文字記載感情 無奈我已凋零
 
 
 

 
 
Name : Karman♥
Birthday : 05 . 29 . 1992
寵愛 ♥ Bunny King , Stitch
喜歡 ♥ Twins,敖犬@棒棒堂,野獸@超克7
 
★我不是你想像那麼勇敢,
      多想讓你保護能流淚一場。
 
★遺憾總是淡然出現,從不遠離。
 
★快樂不該變得像彩虹,
      都要讓大雨淋過,才短暫擁有。

 ★紀念日子
02 . 03 . 2010  龜龜  對不起
希望你在天國當個快樂的小天使
 
11 . 06 . 2010  婆婆  謝謝你18年對我的照顧
還有對不起  我一直都這麼任性
我承諾  此生我會堅強 生性

 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

 

文章總數: 1045
留言總數: 383
今日人氣: 14
累積人氣: 19347

  

 

♥ 2008 年 5 月 19 日  星期一 ♥

 
   

19/05/2008

同honey返學=]

學校都冇咩發生啦*

放學唔舒服...但deep已經走左...

去搵鍾sir補數...補到頭暈t3t

但佢一路講笑...輕鬆好多!=)

而且我中意佢係甘嗌我做囡!xpp

補到6點半..返屋企`=]

煮飯+沖涼+食飯+玩電腦+訓覺*=)

18/05/2008

8點幾起身...食野+玩電腦=)

10點打俾deep;;整野出tw*

周圍行`終於買到傑哥哥份禮物啦-w-

同媽媽;;deep搭冇冷氣巴士去旺金買ndsl既野=]

好耐冇坐過冇冷氣巴士啦`感覺唔錯xdd

像粉盒一樣的黑色ndsl終於買齊哂野啦!-w-

去左西九行陣...4點幾就搭車返屋企lu*=]

返到去即刻玩ndsl`hehehehe!!!xDDDD

 

 

♥ 2008 年 5 月 17 日  星期六 ♥

 
   

17/05/2008

10點幾起身`以為唔洗返工..點知原來要-0-

11點出門口`12就出到去lu=]

入糖入到想癲-3-lunch去食大快活=]

有人同我講有明星...同媽媽去睇`

白行的!d明星都唔知走哂去邊/3\

9點走人`好累啊-/\-

10點終於返到屋企lu=]

************************************************

今晚有冇人留意到個月光好圓呀?!=)

哥哥`你還記得嗎?去Disney個晚...=)

個月光同今晚一樣甘圓的!=)

個晚我真係好開心!不但有你係我身邊`

而且仲有一大班fds同我玩左甘耐=)

可惜永遠都唔會再有依種情境發生;對嗎?=)

 

 

♥ 2008 年 5 月 15 日  星期四 ♥

 
   

15/05/2008

照常同honey一齊返學=)

你別惹我...不然你會後悔的!哈哈哈xpp

maths- 12點食藥*好呆滯...好眼訓...

叫kenta嗢醒我-v-訓左10mins"

完全唔明鍾sir講咩`sorry/_\

lunch食d野好淡...依然好呆滯*

我真係好鬼眼訓牙救命/3\

去石商搵史迪仔...可惜搵唔到/_\

去藍海洋借漫畫`deep送我返屋企=)

晚上好累好累...食完飯即刻去訓覺-v-

ps:::我是!但都有自尊!.3.

******************************************

hehe`bb`我倆半年快樂呀!=]

半年的時間真是漫長...但我相信我們有更多的半年!*v*

老公siu deep`我愛你x)

 
 
« | 293 | 294 | 295 | 296 | 297 | 298 | 299 | 300 | 301 | 302 | ... | 349 | »