|
23/03/2008
11點起左身`好累-/\-
11點半同爸媽;;細佬出街`好多煙唷*0*
1點幾返石商金星食lunch`=]
2點幾返到屋企;;同deep傾電話"=]
心情不悅`佢喊我又一齊喊!
喊完係舒服左的`果然係pair傻佬傻婆-w-
晚上食粥;;睇"獎門人取犀Game"笑死*xpp
****************************************************
呼`h小姐`我竟然會再次為你喊...-w-
哈哈哈!真想不到你會唔多理我感受...?!!
*___ 我不是個好的朋友 但自問,, 是個可以做一輩子的朋友 #!|
|