«‹ June 2026 ›»SMTWTFS123456789101112131415161718192021222324252627282930
love0062007 rain2929 pooh520 loveting2008 BABY_000 elsawu520 ChiChiWong ha1212 Lovelybobo sze021 kaXman kwaichi1992 顯示全部(26)
文章總數: 1045 留言總數: 383 今日人氣: 28 累積人氣: 19398
♥ 2008 年 2 月 6 日 星期三 ♥
6/2/2008 很長時間沒有上來打blog了" 因為電腦壞了..還有臨近新年"-/\- 可是現在電腦弄好了;;msn卻登入失敗t/\t 近來的假期大多都是跟妹妹..deep一齊過=] 功課連碰也未碰過''都不知過完假期我怎麼辦?!-/\- 妹妹快生日了`預祝她生日快樂唷*v*
6/2/2008
很長時間沒有上來打blog了"
因為電腦壞了..還有臨近新年"-/\-
可是現在電腦弄好了;;msn卻登入失敗t/\t
近來的假期大多都是跟妹妹..deep一齊過=]
功課連碰也未碰過''都不知過完假期我怎麼辦?!-/\-
妹妹快生日了`預祝她生日快樂唷*v*
♥ 2008 年 1 月 31 日 星期四 ♥
31/1/2008 hehe`明天就放假了!興奮興奮xdd 今年要逗多一些利是!哈哈哈!!!xDD
31/1/2008
hehe`明天就放假了!興奮興奮xdd
今年要逗多一些利是!哈哈哈!!!xDD
♥ 2008 年 1 月 29 日 星期二 ♥
29/1/2008 多日冇打blog了;;因為電腦壞壞地-/\- 今日病到死下死下甘;;用左2大包半紙巾*-w- 2堂就用左一包了;;我是否痴線啊!?-3- maths- 訓足2堂*好對唔住鍾sir..t/\t 同佢講唔舒服;;佢冇話我;;仲嗢我去睇醫生買藥食* 好感動!甘好既牙sir去邊度搵?!!.\/. lunch食得好飽"舒服死!但出面好鬼凍t^t 老豆喜歡hello kitty?!xp笑死` 放學- deep依舊上我家坐`=]
29/1/2008
多日冇打blog了;;因為電腦壞壞地-/\-
今日病到死下死下甘;;用左2大包半紙巾*-w-
2堂就用左一包了;;我是否痴線啊!?-3-
maths- 訓足2堂*好對唔住鍾sir..t/\t
同佢講唔舒服;;佢冇話我;;仲嗢我去睇醫生買藥食*
好感動!甘好既牙sir去邊度搵?!!.\/.
lunch食得好飽"舒服死!但出面好鬼凍t^t
老豆喜歡hello kitty?!xp笑死`
放學- deep依舊上我家坐`=]