`♣ 文字記載感情 無奈我已凋零
 
 
 

 
 
Name : Karman♥
Birthday : 05 . 29 . 1992
寵愛 ♥ Bunny King , Stitch
喜歡 ♥ Twins,敖犬@棒棒堂,野獸@超克7
 
★我不是你想像那麼勇敢,
      多想讓你保護能流淚一場。
 
★遺憾總是淡然出現,從不遠離。
 
★快樂不該變得像彩虹,
      都要讓大雨淋過,才短暫擁有。

 ★紀念日子
02 . 03 . 2010  龜龜  對不起
希望你在天國當個快樂的小天使
 
11 . 06 . 2010  婆婆  謝謝你18年對我的照顧
還有對不起  我一直都這麼任性
我承諾  此生我會堅強 生性

 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

 

文章總數: 1045
留言總數: 383
今日人氣: 22
累積人氣: 19494

  

 

♥ 2008 年 1 月 8 日  星期二 ♥

 
   

8/1/2008

第二日考試`中文+數學!Q/\Q

同deep番學''把握時間溫書!

夠鐘考試啦"見到份數學卷呆哂!完全唔識!Q0Q

辛辛苦苦甘考完個半鐘`小息十五分鐘=]

到份中文卷啦;;見到文言文又係唔明;;有D亂黎的成份-v-

後面的文章都還可以的"希望合格了!,\/,

放學跟家人;;deep食lunch"好快食完回家!

deep係我屋企逗留到六點半就走lu*=}

ps:: "它"竟然係我做中文卷黎搵我!真討厭.\/.
        我依個星期點算牙!?oh!my god!!!Q/\Q

7/1/2008

好!打仗期現在開始!!!.\/.

第一日考試`中文!-v-

坐到我好累`等個小息都等得好辛苦`t^t

三份中文`用左好多腦汁`累累累-w-

放學用左好多時間拎書`

同牙包;;紅紅;;deep;;羅美美;;李福根去M記食lunch`=)

好巧合甘見到巧兒`=]我好中意攬住佢`xdd

呼!食得好飽飽唷`舒服哂!*w*

三點度番學校搵鍾sir補數`

見到deep一個行黎行去教五個數學!*w*

超勁!同埋...辛苦哂你啊=]

嗌左鍾sir八次`但一次都冇應我`{泣},\/,

佢俾個班美女團迫到實一實;;想佢教我都好難"Q/\Q

溫到五點幾;;牙包同deep上我屋企繼續溫"

佢地係我屋企食飯;;有時有點好笑野發生"差d噴飯xpp

由下午三點溫到晚上十點!{累}

第一次溫甘耐''溫到簡直想死!Q0Q

deep;;我同牙包溫到撐唔住;;佢地十點幾就走左lu=}

ps::deep;;牙包同李福根教左我唔小數`唔該哂!*v*
ps::牙包玩到deep部手機冇哂電"十分佩服佩服!!*0*

 

 

♥ 2008 年 1 月 4 日  星期五 ♥

 
   

29/12/2007

在家補習`6:30 pm-8:30 pm

累死了`都是不習慣晚上補習`-w-

但anyway;;罕有地有宵夜食!

點辛苦都補哂數了`xd

炸雞翼x4+白粥一碗`*v*

父親買的`i love u`xppppp

30/12/2007

在家補習`12:30-3:00`

依然好累`但算了`-3-

31/12/2007

除夕"因為媽媽不准許的關係沒有出外倒數...t/\t

一家人+媽媽的朋友+他的兒子+deep一起去食晚飯`

用餐完了;;就回家"而deep就去陪他的朋友去倒數...不高興*/\*

回到家了;;跟健哥哥一起通電話"=)

心情很差;;在通電話中都不知不覺痛哭了......

哥哥不停地哄我;;謝謝你=]

大家...新年快樂啊!=]

1/1/2008

對不起!deep!

我不是有心發你脾氣的`/_\

我當時真是好火;;火都不知自己講了什麼`

十分抱歉/__\

ps:嘻`我已榮升健哥哥的第一好妹妹啦`=D

1/2/2008

英文討論真是感激曉紅了`

若不是她引我開口說話;;

我可要在五分鐘裡靜話了`......

感謝你啊!曉紅!*v*

ps:呼`到了2008年了`

還有4個月就生日了`好怕沒有人陪!/__\

1/3/2008

沒關係的`h先生`

是我傷你在先;你對我只是朋友已經足夠了`

想通了`心裡的重擔好似輕了`=)

你曾經對我的好;;我會牢牢記住`=]

4/1/2008

下星期一就要進入打仗期了`

考試!考試!考試!/33\

打仗期為兩星期;;

7/1/2008--16/1/2008

我要努力一些".3.

我要升中五!升中五呀!.w.

 

 

♥ 2007 年 12 月 25 日  星期二 ♥

 
   

25/12/2007

祝大家聖誕快樂啊!!!!

24/12/2007`

祝大家平安夜快樂啊!!!!!
海洋公園一日遊

一早起身整野;;DEEP上黎我屋企搵我=]

11點幾出門口;;一齊去搭車搭車-v-

去到玩冰雕王國;;零下五度至十度;;凍死左-0-

但入面好令;;凍死都係值得既xdd

跟住去玩滑浪飛船;;最少濕既係我*V*

細佬濕哂係度鬧我;;超搞笑!xpp

佢地去左玩越礦飛車;;我係度搵牙哥同曉紅吹水

跟住去睇下野;;影相影相+影相

仲想玩多陣;;但玩到六點幾就要被逼要走"

去左葵芳超級市場買野番屋企食;;途中見到東哥"

DEEP上黎食飯;;大約十點佢就走左LU

 
 
« | 309 | 310 | 311 | 312 | 313 | 314 | 315 | 316 | 317 | 318 | ... | 349 | »