|
8/1/2008
第二日考試`中文+數學!Q/\Q
同deep番學''把握時間溫書!
夠鐘考試啦"見到份數學卷呆哂!完全唔識!Q0Q
辛辛苦苦甘考完個半鐘`小息十五分鐘=]
到份中文卷啦;;見到文言文又係唔明;;有D亂黎的成份-v-
後面的文章都還可以的"希望合格了!,\/,
放學跟家人;;deep食lunch"好快食完回家!
deep係我屋企逗留到六點半就走lu*=}
ps:: "它"竟然係我做中文卷黎搵我!真討厭.\/.
我依個星期點算牙!?oh!my god!!!Q/\Q
7/1/2008
好!打仗期現在開始!!!.\/.
第一日考試`中文!-v-
坐到我好累`等個小息都等得好辛苦`t^t
三份中文`用左好多腦汁`累累累-w-
放學用左好多時間拎書`
同牙包;;紅紅;;deep;;羅美美;;李福根去M記食lunch`=)
好巧合甘見到巧兒`=]我好中意攬住佢`xdd
呼!食得好飽飽唷`舒服哂!*w*
三點度番學校搵鍾sir補數`
見到deep一個行黎行去教五個數學!*w*
超勁!同埋...辛苦哂你啊=]
嗌左鍾sir八次`但一次都冇應我`{泣},\/,
佢俾個班美女團迫到實一實;;想佢教我都好難"Q/\Q
溫到五點幾;;牙包同deep上我屋企繼續溫"
佢地係我屋企食飯;;有時有點好笑野發生"差d噴飯xpp
由下午三點溫到晚上十點!{累}
第一次溫甘耐''溫到簡直想死!Q0Q
deep;;我同牙包溫到撐唔住;;佢地十點幾就走左lu=}
ps::deep;;牙包同李福根教左我唔小數`唔該哂!*v*
ps::牙包玩到deep部手機冇哂電"十分佩服佩服!!*0*
|