`♣ 文字記載感情 無奈我已凋零
 
 
 

 
 
Name : Karman♥
Birthday : 05 . 29 . 1992
寵愛 ♥ Bunny King , Stitch
喜歡 ♥ Twins,敖犬@棒棒堂,野獸@超克7
 
★我不是你想像那麼勇敢,
      多想讓你保護能流淚一場。
 
★遺憾總是淡然出現,從不遠離。
 
★快樂不該變得像彩虹,
      都要讓大雨淋過,才短暫擁有。

 ★紀念日子
02 . 03 . 2010  龜龜  對不起
希望你在天國當個快樂的小天使
 
11 . 06 . 2010  婆婆  謝謝你18年對我的照顧
還有對不起  我一直都這麼任性
我承諾  此生我會堅強 生性

文章總數: 1045
留言總數: 383
今日人氣: 16
累積人氣: 19442

  

 

♥ 2008 年 1 月 14 日  星期一 ♥

 
   

14/1/2008

第六日考試`宗教+econs`-)

econs- 依科我覺得我會死定了/33\

份野根本都唔知自己寫咩..oh my god!/_\

希望可以過到50分了`/33\

宗教- 依科我真係跳樓都唔掂牙大佬`-3-

背書背到一半唔記得;;後尾又記得番d`真係想死`-0-'

放學- 同deep;;牙包;;紅紅去茶樓食lunch`=]

食完12::30同deep番小學探方sir`

哈哈!你幾好嗎?好耐冇見啦=]

到2點幾就番到屋企lu`*v*

*****************************************************************

呼`終於考完lu`但老實講只係放鬆左d"

最緊張的係派卷!怕!t3t

ps::hehe`聽日就係啦!哈`xppp

h生` 其實就算你心裡沒有 跟你一起過已算得上快樂<3;
l生` 感謝你疼愛我`*v*
朋友們`
看到你們笑;我都會由心笑出來`=)

 

 

♥ 2008 年 1 月 13 日  星期日 ♥

 
   

13/1/2008

3點同deep去老豆屋企溫書`=]

去之前同我牙媽講左勁耐!佢又要唔信我先搞笑wo.\/.

溫溫溫`唔識即刻問老豆同deep"

到走個一刻;;依然仲有好多野唔明`/__\

好想放棄但又好似好衰甘`- -"

仲有2日就考完了!xdd

但最難過既依然係派卷個一刻!超驚肥哂low!/__\

下面道德經個段野;;背到我想死!d字音勁難讀=3=

水善若水,水善利萬物而不爭;

處眾人之所惡,故幾於道,

居善地,心善淵與善仁;

言善信;正善治;事善能;

動善時.夫唯不爭故無尤.

h生` 其實就心裡沒有我 跟你一起過已算得上快樂<3;

l生` 有了你(*我的世界不一樣

 

 

♥ 2008 年 1 月 12 日  星期六 ♥

 
   

13/1/2008

h生`說過喜愛我 明明留意我
         無法扮附和 直覺中不會錯

辛辛苦苦考了一星期的考試`

有時間打一打書面語的blog`-v-

還有兩天就可放鬆一些`

始終最緊張的都是派卷的一刻`

怕自己成績不理想...最終的結果會很慘的!t/\t

已決定星期一回小學探望一下方sir=]

hehe`i miss you so much!!!*v*

答應了他跟deep一起去!哈`好像見家長般xdd

跟他通電話是很輕鬆的`不必擔心說話會得罪誰"

回到學校的感覺依舊都是最輕鬆!最舒服的!=)

 
 
« | 307 | 308 | 309 | 310 | 311 | 312 | 313 | 314 | 315 | 316 | ... | 349 | »