|
13/1/2008
3點同deep去老豆屋企溫書`=]
去之前同我牙媽講左勁耐!佢又要唔信我先搞笑wo.\/.
溫溫溫`唔識即刻問老豆同deep"
到走個一刻;;依然仲有好多野唔明`/__\
好想放棄但又好似好衰甘`- -"
仲有2日就考完了!xdd
但最難過既依然係派卷個一刻!超驚肥哂low!/__\
下面道德經個段野;;背到我想死!d字音勁難讀=3=
水善若水,水善利萬物而不爭;
處眾人之所惡,故幾於道,
居善地,心善淵與善仁;
言善信;正善治;事善能;
動善時.夫唯不爭故無尤.
h生` ♥其實就算你心裡沒有我 跟你一起過已算得上快樂<3;
l生` 有了你(*我的世界不一樣
|