|
15/1/2008
第7日考試`中文小組討論`-)
9點起身正野;;去甜甜屋等deep`
個傻佬買左個超大的史迪仔公仔俾我`*0*
睇黎好貴..佢真係傻得好徹底!哈哈哈`xdd
但anyway;;感謝感謝!你的心意我收到la=)
討論的題目好難!t/\t係甘俾人反問番轉頭;;話我立場不一`-/\-
考的時候我已經怕死!好驚依個唔合格`Q/\Q
考完知道自己好似累左deep甘`好內疚=(
如果佢冇哂分甘點算呀?!內疚內疚!!!t/\t
放學- 同deep;;曉紅;;宏少去m記食野同等牙包`=]
食完;;牙包黎到;;12點幾去俾野牙媽`搭車去tw`=)
去greenbox唱k"唱k能放鬆一切!*v*
$42包埋個lunch;;平到爛xppp
唱到4點幾度`買野食`送牙包去搭車`
去打保ling`因一些小意外..曉紅喊了=[
6點度去搭車番屋企lu`
曉紅同宏少應該玩到好累了;;一上車就訓了`
到6點幾就番到屋企lu`*v*
ps::兩個月快樂啦!再一次感謝你的禮物=)
h生` 你跟我之前的相片*我還1 1留著t^t
|