|
21/1/2008
心情一直都悶悶不樂似的`
文書- test`冇時間;;差個標題;;名`激死.\/.
中文- 派閱讀卷;;差到想死;;得個21分/3\
個個d分都好似俾到好小甘;;吹漲low-0-
地理- 溫書溫死我;;得個幾個字;;怪自己懶*t/\t
lunch- 好似俾人掉低甘了...想喊...t/\t
同honey一齊去m記買外賣食;;睇deep打班際*
週會- 畢業情懷*見到d中5,中7有d人都喊左出黎..
自己都有點感觸嫁...d相機燈正到我對眼痛死甘制-/\-
放學5:15;;遲左`照常番屋企`
ps::友 情 太 變 化 多 端 , 一 時 不 離 不 棄 , 一 時 反 目 成 仇
23/1/2008
文書份text滿分40;;我拎30分!開心死*v*
honey的煩惱好像愈來愈多?!自己就咩都幫唔到..心痛*=/\=
不過她堅強了好多;;令我好佩服!=]
to honey` 有 煩惱 學會了笑笑口
♦笑1笑; 我給你拍張照^3^; 卡擦=)!`
|