|
21/12/2007
呼!終於到了今日啦`等候多時!t/\t
聖誕聯歡會`=w=
一大朝早就想發脾氣!.\/.
我可愛的曉紅啊!*w*
我的忍受度有限!不是什麼都可忍一忍就可以-3-
singing con`=v=
冷靜完後耐心欣賞xppp
氣氛十分好;;我喜歡!>V<
餘興節目"跳街舞+舞蹈組的表演=]
{算了;;都係打番口語化-v-}
街舞個part;;咩都睇唔到-w-
d人好哄動*個個企哂起身...-/\-
舞蹈組;;牙包+山雞+牙ling+miki有演出!=D
我望左好耐先見到牙包;;十分抱歉*t/\t
節奏好似比上年慢左d甘;;但都好好睇!*v*
It is good show!*V*
睇完哂;;頒完獎;;有10 mins小息"
Chrismas Party *=))
上課室幫手;;開始食野!*0*
班人好勁;;係甘搶搶搶!-3-
最多人搶既係牙哥整既壽司-3-
好彩我都搶到3舊黎食!xdddd
20 mins就俾佢地清哂;;好似冇哂d野食+野飲了!-0-
好似食左好小野;;但感覺上好飽=3=
牙包番到黎冇野食;;我又唔記得留野俾佢"sorry/__\
同牙包上六樓搵曉紅佢地!=)
佢地個度好似仲好亂甘-33-
去搵鍾sir吹左幾句就走番落3樓`
同詠琳;;桂芝;;楚喬拎d垃圾落垃圾場度"
超好笑!一路搬;;一路留d係地下*xddd
上到去見到佢地癲哂;;但好好笑!=D
老豆都參加埋一份;;但玩左一陣佢就退出lu"
睇到1點度就走lu"
放學同deep;;曉紅;;宏少;;孫哥;;彤彤去tw唱k*=)
greenbox冇位;;neway又要等好耐"
但都決定係neway等"真係唔該哂曉紅同宏少!*v*
同deep去買d野;;之後去搵曉紅同宏少"
之後拎到房;;孫哥同彤彤都到左"
點歌唱"唱左陣同宏少+孫哥唱"滾"!
個feel好好;;次次曉紅聽到都笑=]
唱到6點幾度就走lu=]
deep陪我去搵牙媽;;佢陪左我一陣就走lu*
8點幾就番到屋企了=)
|